Bredbånd Uden TV i Antenneforeningen Glattrup

Drift af foreningen

Bredbånd leveres gennem foreningens forsyningsnet på en foreningsaftale med YouSee. For at benytte foreningens produkter og fordele, skal du være medlem af foreningen. Udgifter til drift, service og vedligehold af det lokale GigaSpeed anlæg, fordeles til medlemmerne som et årligt driftsbidrag / kontingent, der opkræves efter gældende regler, af foreningen.
Priser findes på dette link: Antenneforening Glattrup- PRISER (antenneforeningenglattrup.dk)

Sådan bestiller du

Hvis du endnu ikke er medlem af foreningen, er der to trin der skal gennemføres før du kan få bredbånd
1: Du skal tilmelde dig til foreningen, så du bliver medlem. Det er GRATIS i etablerede områder. Er du i tvivl, så ring til os på 2466 5855.
2: Når du har fået en bekræftelse fra foreningen på dit medlemskab, kan du bestille bredbånd direkte hos YouSee eller hos vores lokale samarbejdspartner, YouSee butikken på Adelgade.

Om udstyr

Når du har bestilt bredbånd ved YouSee modtager du en ordrebekræftelse og efterfølgende vil du modtage det udstyr der skal bruges, herunder et gratis modem.

Hvis du allerede har en tv-pakke:

Hvis du har en tv-pakke fra foreningen nu, og blot ønsker at skifte til Bredbånd Uden TV, kan du se reglerne for pakkeskift og bestille på dette link: Antenneforening Glattrup- ÆNDRING AF YouSee TV-PAKKER (antenneforeningenglattrup.dk)

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support