Ændring af TV-pakker

Udfyld nedenstående webformular.
Se betingelser nederst på siden.

Navn: (*)
Adresse: (*)
Nuværende TV-pakke (*)
Ønsket ændring af YouSee TV-pakke
Vælg en af nedenstående 5 muligheder:
1) Ønsker følgende TV-pakke
2) Opsigelse af YouSee signal - Bor fortsat på adressen
3) Opsigelse af YouSee signal pga. flytning
Dato for flytning:
4) Ønsker Bland Selv TV-pakke
5) Åbning af lukket TV signal:
Dato for genåbning eller ny indflytning
Ved åbning af lukket TV-signal ønskes følgende TV-pakke:

Betingelser

Mulighed 1

Pakkeændringer kan ske 2 gange årligt hos Antenneforeningen Glattrup - inden den 15. maj gældende pr. 01.07 og inden 15. november gældende pr. 01.01. Eftersom den nuværende pakke er betalt et halv år frem, vil den ønskede ændring træde i kraft enten den 1. august eller den 1. januar (Den af datoerne som kommer først) - En nedregulering koster 199,- kr. imens det er gratis at vælge en større TV pakke.

Mulighed 2

Lukning af signalet kan ske 2 gange årligt hos antenneforeningen Glattrup - inden den 15. maj gældende pr. 01.07 og inden 15. november gældende pr. 01.01. Eftersom den nuværende pakke er betalt et halv år frem vil den ønskede ændring træde i kraft enten den 1. august eller den 1. januar (Den af datoerne som kommer først) - Hvorfor du har signal ind til da - Altså ingen mulighed for refusion.

Mulighed 3

Vi opsiger signalet hos Yousee hurtigst muligt efter fraflytningen. Der ydes ikke refusion, for de måneder man går glip af.

Mulighed 4

Antenneforeningen Glattrup kan ikke ændre din pakke til "bland selv", her skal du rette henvendelse i YOUSEE butikken i gågaden. De kan oprette den funktion, dog kun på den nuværende pakkestørrelse - Altså fra mellem til mellem med bland selv, ikke fra fuldpakke til mellem bland selv - Ændring af pakke størrelsen se valg 1.

Mulighed 5

Antenneforeningen Glattrup bestiller en åbning hos YOUSEE hurtigst muligt - Har vi anmodningen inden den 15. i måneden kan signalet være klar til den 1. måneden efter. Ønskes en hurtigere åbning opkræves et ekspres gebyr på 999,- (ca. 5 dage). Er der tale om en genåbning opkræves ligeledes et gebyr på 699,-

Skulle ovenstående give anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Antenneforeningen Glattrup på telefon eller mail, her vil Hardy Sand forsøge at hjælpe dig videre.
Mail: sand48@live.dk
Tlf: 24 66 58 55

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support