Bland Selv Tv i Antenneforeningen Glattrup

Hvad koster det?

Bland Selv pakker følger foreningens priser på de almindelige tv-pakker.
En Mellempakke Bland Selv (Bland Selv 10) koster det samme som Mellempakken.
En Fuldpakke Bland Selv (Bland selv 36) koster det samme som en Fuldpakke.
Se pakkepriserne Glattrup Antenneforening - PRISER (antenneforeningenglattrup.dk).
Bland Selv er simpelt. Du blander dine egne helt egne tv- og streamingtjenester ved hjælp af point. Uanset hvilken Bland Selv tv-pakke du vælger, afregner du hele pakken til foreningen. Der følger automatisk et gratis kort med din bestilling.

Grundpakken er udgangspunktet,

Grundpakken er basis, som du kan blande ovenpå. De tv-kanaler der ligger i Grundpakken er faste, og kan ikke ændres. Så hvis der er nogle af de tv-programmer der ligger ud over Grundpakken som du ikke ser så tit, kan du skifte dem ud, når det passer dig. Du kan også vælge at bytte nogle af dine tv-kanaler ud med en streamingtjeneste – uden det koster ekstra.

Hvis du i forbindelse med ønsket om at få en Bland Selv-pakke, samtidig ønsker at ændre Tv-pakken, gælder foreningens generelle regler for pakkeændring, se på dette link: Glattrup Antenneforening - ÆNDRING AF YouSee TV-PAKKER (antenneforeningenglattrup.dk)

.

Hvordan bestiller jeg?

Hvis du vil skifte til Bland Selv, kan du ringe til YouSee på 70 70 40 70, eller gøre det inde på YouSee.dk. Du kan også få hjælp i YouSee butikken på Adelgade i Skive.

Er du endnu ikke medlem af foreningen

Hvis du endnu ikke har en tv-pakke i foreningen, skal du først vælge en Grundpakke, på denne hjemmeside, og efterfølgende kontakte YouSee efter ovenstående henvisninger.

Om teknik og udstyr:

Ved skift til en Bland Selv-pakke, kan Grundpakkens programmer fortsat ses på alle dine Tv. De programmer du selv vælger, ud over Grundpakken, fremsendes som et krypteret produkt, der kræver udstyr til aflæsning.

Der skal derfor bestilles udstyr til de fjernsyn du ønsker at se dine Bland Selv-pakke på. Udstyret kan være en kortlæser, (CA-modul) eller en tv-boks. Den første tv-boks er gratis, når du er medlem af Antenneforeningen Glattrup. Du skal selv bestille tv-boks eller kortlæsere til det antal fjernsyn du ønsker at se Bland Selv-pakken på – dette kan gøres på 7070 4040 eller i den lokale YouSee Butik på Adelgade.

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support